EMPLOYERS QUALITY konferencija

Sigurno se pitate na koji način kvaliteta zaposlenika podiže vrijednost vaše tvrtke?  Znate li da kvalitetno izgrađen tim povećava angažman zaposlenika te osigurava postizanje ciljeva tvrtke iznad očekivanja?

22.10.2021., Wespa Spaces, Zavrtnica 17, Zagreb

Cijena: 700 kn

za prijave do 15.10. odobravamo 20% popusta

Uključeno

U cijenu je uključen sadržaj konferencije te ručak.

Na konferenciji “EMPLOYERS QUALITY” provjerite koji poslovni stil vi njegujete te kako on utječe na vaše poslovanje.

EMPLOYERS QUALITY ili kvaliteta poslodavca očituje se kroz poslovni stil kojeg sam poslodavac njeguje (Organizacijska kultura) te kroz kvalitetu života njegovih zaposlenika.

Je li uspjeh samo trend ili konstanta Vašeg poslovanja te je li cijena koju plaćamo za taj uspjeh previsoka ili je neizostavna komponenta Vašeg balansa ovisi upravo o jednom od najvažnijih elemenata organizacije, organizacijskoj kulturi.
Organizacijska kultura se definira kao relativno trajan i specifičan sustav temeljnih vrijednosti, uvjerenja, stavova, normi i običaja koji određuje organizacijsko ponašanje i usmjerava sve aktivnosti pojedinaca i grupa koje ih sačinjavaju. No ona je puno više, ona osigurava uspjeh za sve unutar organizacije na svim nivoima.

EMPLOYERS QUALITY = EMOCIONALNA INTELIGENCIJA

Employers quality je poslovni stil koji svoj uspjeh gradi iznutra prema van,
poslovni stil koji se bavi emocionalnom inteligencijom koja čini razliku između
najučinkovitijih i prosječnih zaposlenika i to u 90% znanstveno potvrđenih
slučajeva. Njegujući poslovni stil koji razvija emocionalnu inteligenciju
organizacija osigurava glavne preduvjete uspjeha te povećanje profita kroz
povećanje motiviranosti, kreativnosti, efikasnosti, svjesnosti i prisutnosti
(fizičke i mentalne) svojih zaposlenika.

KAKO?
Organizacijom jednodnevnog eventa koji će se temeljiti na promoviranju 5 načela kao temelj uspješne organizacijske kulture :

• pozitivna psihologija
• transparentnost
• timski duh (pripadnost)
• balans (zdravstveni managment)
• Emocionalna inteligencija ( odgovornost i sloboda)

Program konferencije:

09:00 -09:25 – Registracija sudionika

09:30 – 09:45 –  IMEA EQ – Kata Leutar

09:45 – 10:00 –  Ambassador of India Raj Kumar Srivastava

10:00 – 11:00 – Next Practice & Management Vrijednosti kao baza uspjeha – dr. Nada Kaiser

11:00 – 11:15 –  Q&A Break

11:15 – 12:15 – Zaposlenik u fokusu, korporacija vs. mali poduzetnik – Martina Šepić, Webpower Adria

12:15 – 13:15  – Being an „Employer of Choice“  – Prof. Babak Kaweh

13:15 – 14:15  Lunch time

14:15 – 15:15 – Upravljanje temeljeno na svijesti – Jadranko Miklec

15:15 – 16:45– Okrugli stol: Quo vadis „New Work“

16:45 – 17:00 – Završna riječ 

Predavači na konferenciji

Dr. Nada Kaiser

Dr. Nada Kaiser

Psihoterapeut, Zdravstveni pedagog, Strateški i mentalni internacionalni poslovni edukator

Prof. Babak Kaweh, CMC

Prof. Babak Kaweh, CMC

Predavač na nekoliko sveučilišta, autor bestselera, certificirani konzultant za upravljanje i Mastercoach

Jadranko Miklec

Jadranko Miklec

Yogacharya, Yoga i Ayurveda terapeut, Predsjednik Instituta za Yogu i Ayurvedu „SUNCE“, Međunarodni glavni tajnik Svjetske Akademije za Ayurvedu, Indija

Martina Šepić

Martina Šepić

direktor Webpowera Adria

Cijena i prijava na konferenciju

Cijena:

700 kuna

za rane prijave do 15.10.20201. popust od 20%

U cijenu kotizacije uključeno je:

  • sudjelovanje na konferenciji
  • ručak

Podaci za uplatu:

Molimo vas da iznos od 700 kuna ili umanjeni iznos do 15.10. (560 kuna) uplatite na račun:

IBAN: HR5124840081135019517
SWIFT ADRESA: RZBHHR2XXXX
OPIS PLAĆANJA:
kotizacija za konferenciju
Ime i prezime polaznika (sva imena ako uplaćujete za više osoba)

Obrazac prijave na konferenciju

    SPONZORI I PARTNERI

     

    Kontakt

    Imea Consulting
    Nad lipom 12b, 10 000 Zagreb
    kata.leutar@imea.hr