EMPLOYERS QUALITY konferencija
Sigurno se pitate na koji način kvaliteta zaposlenika podiže vrijednost vaše tvrtke? Znate li da kvalitetno izgrađen tim povećava angažman zaposlenika te osigurava postizanje ciljeva tvrtke iznad očekivanja?
22.10.2021., Wespa Spaces, Zavrtnica 17, Zagreb
Cijena: 700 kn
za prijave do 15.10. odobravamo 20% popusta
Uključeno
U cijenu je uključen sadržaj konferencije te ručak.
Na konferenciji “EMPLOYERS QUALITY” provjerite koji poslovni stil vi njegujete te kako on utječe na vaše poslovanje.
EMPLOYERS QUALITY ili kvaliteta poslodavca očituje se kroz poslovni stil kojeg sam poslodavac njeguje (Organizacijska kultura) te kroz kvalitetu života njegovih zaposlenika.
Je li uspjeh samo trend ili konstanta Vašeg poslovanja te je li cijena koju plaćamo za taj uspjeh previsoka ili je neizostavna komponenta Vašeg balansa ovisi upravo o jednom od najvažnijih elemenata organizacije, organizacijskoj kulturi.
Organizacijska kultura se definira kao relativno trajan i specifičan sustav temeljnih vrijednosti, uvjerenja, stavova, normi i običaja koji određuje organizacijsko ponašanje i usmjerava sve aktivnosti pojedinaca i grupa koje ih sačinjavaju. No ona je puno više, ona osigurava uspjeh za sve unutar organizacije na svim nivoima.
EMPLOYERS QUALITY = EMOCIONALNA INTELIGENCIJA
poslovni stil koji se bavi emocionalnom inteligencijom koja čini razliku između
najučinkovitijih i prosječnih zaposlenika i to u 90% znanstveno potvrđenih
slučajeva. Njegujući poslovni stil koji razvija emocionalnu inteligenciju
organizacija osigurava glavne preduvjete uspjeha te povećanje profita kroz
povećanje motiviranosti, kreativnosti, efikasnosti, svjesnosti i prisutnosti
(fizičke i mentalne) svojih zaposlenika.
KAKO?
Organizacijom jednodnevnog eventa koji će se temeljiti na promoviranju 5 načela kao temelj uspješne organizacijske kulture :
• pozitivna psihologija
• transparentnost
• timski duh (pripadnost)
• balans (zdravstveni managment)
• Emocionalna inteligencija ( odgovornost i sloboda)
Program konferencije:
09:00 -09:25 – Registracija sudionika
09:30 – 09:45 – IMEA EQ – Kata Leutar
09:45 – 10:00 – Ambassador of India Raj Kumar Srivastava
10:00 – 11:00 – Next Practice & Management Vrijednosti kao baza uspjeha – dr. Nada Kaiser
11:00 – 11:15 – Q&A Break
11:15 – 12:15 – Zaposlenik u fokusu, korporacija vs. mali poduzetnik – Martina Šepić, Webpower Adria
12:15 – 13:15 – Being an „Employer of Choice“ – Prof. Babak Kaweh
13:15 – 14:15 – Lunch time
14:15 – 15:15 – Upravljanje temeljeno na svijesti – Jadranko Miklec
15:15 – 16:45– Okrugli stol: Quo vadis „New Work“
16:45 – 17:00 – Završna riječ
Predavači na konferenciji
Dr. Nada Kaiser
Psihoterapeut, Zdravstveni pedagog, Strateški i mentalni internacionalni poslovni edukator
Prof. Babak Kaweh, CMC
Predavač na nekoliko sveučilišta, autor bestselera, certificirani konzultant za upravljanje i Mastercoach
Jadranko Miklec
Yogacharya, Yoga i Ayurveda terapeut, Predsjednik Instituta za Yogu i Ayurvedu „SUNCE“, Međunarodni glavni tajnik Svjetske Akademije za Ayurvedu, Indija
Martina Šepić
direktor Webpowera Adria
Cijena i prijava na konferenciju
Cijena:
700 kuna
za rane prijave do 15.10.20201. popust od 20%
U cijenu kotizacije uključeno je:
- sudjelovanje na konferenciji
- ručak
Podaci za uplatu:
Molimo vas da iznos od 700 kuna ili umanjeni iznos do 15.10. (560 kuna) uplatite na račun:
IBAN: HR5124840081135019517
SWIFT ADRESA: RZBHHR2XXXX
OPIS PLAĆANJA:
kotizacija za konferenciju
Ime i prezime polaznika (sva imena ako uplaćujete za više osoba)
Obrazac prijave na konferenciju
Kontakt
Imea Consulting
Nad lipom 12b, 10 000 Zagreb
kata.leutar@imea.hr